Klachten-archief over online casino’s
Hieronder vind je het overzicht van de klachten die wij ontvangen hebben over online casino’s. Lees ze eens door en wie weet kun je er wat van opsteken. Wat wel belangrijk is om te weten is dat een klacht niet direct wil betekenen dat het casino slecht is. Vaak is het zo dat casino’s na het ontvangen van klachten kijken hoe ze hun procedure kunnen verbeteren. Hiermee voorkomen ze dat spelers ontevreden zijn en een klacht in gaan indienen. Iedereen kan tenslotte leren van zijn of haar fouten.
Toch zijn er genoeg casino’s die niets doen met klachten, hun bedrijfsvoering niet verbeteren en dus maar voor lief nemen dat er weer ontevreden spelers zijn. Houd hier rekening mee.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Holland Casino klachten
Naast vele klachten over online casino’s komt het natuurlijk ook voor dat wij klachten ontvangen over Holland Casino. Hoewel Holland Casino online nog geen activiteiten exploiteert kijken wij hier toch naar.
Als je hier meer over wilt weten kun je ons speciale “Holland Casino Klacht” pagina bezoeken.
Hieronder staan de klachten die wij ontvingen over verschillende casino’s. De kolommen staan in alfabetische volgorde om het zoeken makkelijker te maken. Mocht je een casino niet kunnen vinden wil dat niet zeggen dat er geen klachten over zijn ontvangen. Bij twijfel kun je altijd contact met ons opnemen.
Algemene Online Casino Klachten
Veel klachten over casino’s ontvangen die niet echt onder de noemen “oplichting” vallen maar ons wel onaangenaam verrassen. Het blijkt dat er bij veel casino’s nog onduidelijkheid is over een “dubbele account”.
Vreemd natuurlijk dat spelers zonder problemen geld kunnen storten met een zogenaamde “dubbele” account maar zodra een speler wint er ineens alle fraude beschuldigingen van de kant van casino’s komen en spelers kunnen fluiten naar hun winst. Binnenkort een uitgebreid artikel over dit veel voorkomende fenomeen.
Klachten over Kansspel Autoriteiten
Met enige regelmaat ontvangen klachten over Gaming Commissies, Kansspel Autoriteiten en andere al dan niet “officiële” instanties. Uiteraard bekijken wij elke klacht en waar mogelijk zullen wij altijd proberen te bemiddelen.
Het moge duidelijk zijn dat officiële instanties over het algemeen niet echt open staan voor bemiddeling van buitenaf. In verband met onder andere de privacy wetgeving is het is dus niet altijd mogelijk is om een antwoord of oplossing te ontvangen of realiseren.
UPDATE: 31 januari 2017
- Amsterdams casino klachten – Wij blijven klachten ontvangen van spelers over de “streken” van Amsterdams casino. Het lijkt er op dat Amsterdams Casino de bonusvoorwaarden misbruikt om gewonnen geld van spelers “in te pikken”. Het is al jaren ellende met Amsterdams casino en de klachten zijn dan ook niet van de lucht. Het casino blijft allerlei excuses verzinnen om maar niet uit te hoeven betalen.
UPDATE: 20 Juni 2017
- B-Bets casino klacht- Het casino beschuldigd een speler van fraude zonder bewijs op te voeren. Winst van duizenden euro’s wordt niet uitbetaald en account geblokkeerd. Speler gaat officiële klacht indienen bij Kansspel Autoriteit en aangifte doen van fraude/oplichting. B-Bets is onderdeel van de Condor Ltd Groep die onder andere Rembrandt Casino en CasinoSieger exploiteren. Volgens ons is en waarschuwing op zijn plaats en raden wij het spelen bij B-Bets.com of de andere casino’s van Condor Limited uit Malta af.
UPDATE: 28 Augustus 2017
- B-Bets casino is enorm traag in het reageren naar spelers toe. Vooral als het spelers betreft die een klacht over B-bets casino hebben of een vraag over uitbetaling van de winst. Het lijkt er sterk op dat B-bets (eigendom van de Condor Gaming Group) bewust vertragingstechnieken toepast in de hoop dat spelers hun behaalde winst weer verspelen. In onze ogen is dit een casino onwaardig. Het verbaasd ons derhalve ook niet dat er meerdere klachten over casino’s van de Condor Gaming Group te vinden zijn online. Mede hierdoor hebben wij besloten om alle casino’s van de Condor Gaming Group toe te voegen aan de sectie onbetrouwbare casino’s.
UPDATE: 25 Februari 2017
- Blitz.be casino klacht – Wederom een Belgisch online casino dat de betekenis van het woord “service” niet schijnt te kennen. Wij blijven ons verbazen over het waardeloze niveau van de meeste Belgische klantenservice medewerkers. Ronduit schandalig hoe spelers genegeerd worden of dagen moeten wachten op een simpel antwoord. Direct contact is niet mogelijk en alle communicatie verloopt via een web-formulier. Heeft het management van Blitz.be wellicht wat te verbergen?!
UPDATE: 22 Juni 2018 – BOB Casino betalen niet uit, oplichters of niet?!
Wij hebben een klacht ontvangen over Bob casino. Dit is één van de nieuwere online casino’s. Het lijkt er sterk op dat zij zich van praktijken bedienen die niet horen bij een bonafide casino-exploitant. Zeker niet als deze een plekje op de internationale markt, tussen de echte betrouwbare casino’s, denkt te kunnen veroveren. En natuurlijk al helemaal niet als men op de website het volgende propageert: “Incredibly fast cash outs: You don’t have to bite your lips waiting for your cash anymore because it takes Bob less than 2 hours to send you 100% of your total winnings”.
De speler heeft de afgelopen dagen diverse verzoeken gedaan om het geld overgemaakt te krijgen. Helaas steeds zonder resultaat. Nota bene een zogenaamde “VIP” manager van Bob casino krijgt het zelfs niet voor elkaar om de eerlijke winst snel overgeboekt te krijgen. Allerlei smoezen en slappe excuses worden uit de kast getrokken om maar vooral niet te hoeven betalen. Zou dit nou zo’n typisch geval zijn van een online casino dat niet uit wil betalen?! In de hoop dat een speler de uitbetaling zal annuleren en verspelen?! Als dit waar is dan denken wij dat het snel gedaan is met de reputatie van dit casino. Zeker als meerdere spelers een slechte ervaring hebben met Bob casino en de “professionele” medewerkers.
UPDATE: 10 Juni 2017
- Met regelmaat komen er klachten binnen over casino’s in beheer van de Cadell Limited NV. Veel spelers lijken problemen te ondervinden met de bonussen die door de casino’s uit deze grope aangeboden worden. Hoewel hier geen sprake is van oplichting door Cadell Limited of de casino’s uit die groep is het toch frappant dat het aantal klachten over bijvoorbeeld Spinland en Spinstation hoger ligt dan bij andere soortgelijk casino’s.Wij raden aan om deze casino’s te mijden als je per se met een bonus wilt spelen. Mocht je wel bij online casino’s van de Cadell Limited NV willen spelen kies er dan voor om alleen met je eigen geld te spelen, zo voorkom je eventueel vervelende varrassingen. Een lijst met de casino’s van Cadell Limited kun je HIER vinden.
UPDATE: 9 Mei 2017
- Casilando casino klacht ontvangen over onduidelijke Algemene Voorwaarden. Casilando legt deze in haar eigen voordeel uit. Speler wint €25.000 met een cashback bonus. Volgens de eigen klantenservice van Casilando casino zijn er aan dit soort cashback bonussen geen voorwaarden verbonden. In veel casino’s is het goed gebruik om geen inzetvereisten te koppelen aan een cashback of re-load bonus. Het lijkt er op dat, nu er een mooi bedrag gewonnen is, onduidelijke voorwaarden door casilando casino ineens tegen de speler gebruikt worden. Slechte zaak!
UPDATE: 05 September 2016
- Klacht over Captain Rizk. Rizk verschuilt zich achter de Algemene Voorwaarden. Strikt wettelijk genomen hebben zij (waarschijnlijk) gelijk. De vraag is echter gerechtvaardigd of er geen sprake is van een misverstand en coulance een klantvriendelijke oplossing zou zijn. LET OP MET BONUSVOORWAARDEN BIJ RIZK!
UPDATE: 29 augustus 2016
- Belgische klacht over Carousel.be verificatieprocedure neemt onnodig veel tijd in beslag en gewonnen tegoeden van speler blijven geblokkeerd. Dit is tegen de regels van de Belgische Gaming Commission.
UPDATE: 22 Juni 2018 – CasinoDisco, malafide oplichters nog steeds actief!
Helaas ontvingen wij alweer een klacht van een speler die is opgelicht door een online casino. Dit keer gaat het om een klacht over de malafide website van CasinoDisco. Dit malafide casino is onderdeel van een keten van onbetrouwbare sites die er niet voor terugdeinzen om onschuldige mensen op te lichten. Volgens geruchten maken zij gebruik van illegale spellen, komen zij hun betalingsverplichtingen niet na en klopt er weinig tot niets van de vergunningen die zij claimen te hebben.
Ben jij ook opgelicht door een online casino neem dan contact met ons op. Wij zullen waar mogelijk assistentie verlenen om de schade beperkt te houden. Houdt er echter wel rekening mee dat er bij bijvoorbeeld een klacht over CasinoDisco er weinig tot niets meer te redden is. CasinoDisco is onderdeel van een geraffineerde oplichtersbende!
UPDATE: 18 April 2017
- Klachten over Casino777.be – Hoewel wij dit casino altijd als zeer betrouwbaar hebben beschouwd lijkt het er op dat er een andere wind is gaan waaien bij Casino777. Het aantal klachten neemt halsoverkop toe en het casino is vrijwel niet meer bereikbaar voor commentaar. Hoewel casino777 in het verleden al eens uit een “slechte periode” terug heeft weten te keren lijkt het er nu op dat het tij niet te keren is door het management. Wij blijven proberen om de dialoog aan te gaan maar hebben er weinig vertrouwen in dat dit nog goed gaat komen.
UPDATE: 2 januari 2017
- het lijkt erop dat de geschiedenis zich aan het herhalen is bij casino777. Spelers wachten al langer dan een week op hun uitbetaling. Je zou van een casino mogen verwachten dat zij altijd snel uitbetalen maar juist rond de feestdagen nog een extra schepje er bovenop doen zodat de spelers een leuk extraatje hebben rond deze toch al dure dagen. Toch lukt het casino777 weer om zichzelf on de klachtenzone te begeven. De klachten over casino777 nemen toe de laatste tijd. Absoluut online casino onwaardig en een extra reden om dit casino wat nader onder de loep te nemen.
UPDATE: 27 April 2016
- Casino 777 lijkt ook wat te “verslappen” in de service naar spelers toe. Tevens komen er meerdere emails over technische storing binnen dan gebruikelijk. Wij houden het in de gaten.
UPDATE: 29 November 2017
- In België ben je zelfs met sommige vergunde casinosites niet zeker van je geld. Vorig jaar schreven wij al over Circus.be en de klachten over deze Belgische casino site blijven maar terugkomen. Ook nu weer krijgt een klant geen enkele reactie. Ditmaal is het de sportsbook afdeling van Circus die al vier weken niet van zich laat horen. Een schande! Een klacht indienen bij de Belgische Gaming Commissie helpt over het algemeen ook niet. Wij raden spelers aan om GEEN account te openen bij Circus.be
UPDATE: 02 november 2016
- Lees het schokkende verhaal over circus.be. Een casino met officiële licentie dat gokverslaving in de hand werkt en alle voorwaarden van de Belgische Kansspel Commissie compleet lijkt te negeren. Schandalig en wederom een bewijs dat de Belgische licentie niet meer dan een waardeloos vodje is dat men niet serieus kan nemen.
UPDATE: 28 oktober 2016
- Klacht ontvangen over het Belgische Circus.be die een speler al langer dan tien dagen laten wachten op een legitieme uitbetaling. Nog erger, de klantenservice werkt totaal niet mee en gaat niet eens in op het verzoek tot uitbetaling. Een schandalige behandeling die een officiële klacht bij de Belgische Kansspel Commissie zeker waard is. Daarnaast hebben wij het advies afgegeven om aangifte te doen van oplichting tegen de houder van de vergunning. ABSOLUUT NEGATIEF SPEELADVIES!
UPDATE: 21 Juni 2016
- Casino klacht ontvangen over Desert-Night Casino. Speler speelde samen met vriendin (ieder op eigen account) en wonnen beiden. Na overleg gevraagde documenten gaat Desert-Night Casino toch niet over tot betalen.
UPDATE: 20 Augustus 2018 – Klachten over Dunder lijken toe te nemen.
Het lijkt erop dat gedurende de “rustige” vakantieperiode de klachten over Dunder Casino frequenter voorkwamen dan enige maanden geleden. Wij zijn op dit moment aan het inventariseren of dit inderdaad het geval is. Natuurlijk zoeken wij direct uit of dit toeval is of dat er sprake is van een “trend”.
UPDATE: 30 Oktober 2017
- Klacht over Dunder Casino – Speler mag een paar keer storten en winst uit laten betalen maar dan ineens is het account geblokkeerd. Na het insturen van documenten ter verificatie komt er geen reactie meer van de klantenservice van Dunder. Zeer onprofessioneel gedrag van de supportdesk. Na maanden wachten nog geen resultaat en het is de vraag of Dunder casino wel te vertrouwen is?!
UPDATE: 18 September 2017
- Kleine prijsjes winnen en altijd normaal uitbetaald krijgen dat is het verhaal van een speler bij Dunder Casino. Echter tot het moment dat een grote geldprijs gewonnen werd toen werd het account ineens gesloten en kon de speler fluiten naar de eerlijke winst. Dunder Casino klacht nummer zoveel in de lijst…
UPDATE: 11 Maart 2018
Tegenwoordig zou je mogen verwachten dat online casino’s weten dat men zich alleen nog kan onderscheiden met een superservice. Laten we wel wezen, het spelaanbod is vrijwel overal zeer divers. De bonusaanbiedingen komen redelijk overeen met elkaar. En de betaalopties zijn ook bij elk casino hetzelfde. De enige manier waarmee je je nog kunt profileren is met een professionele, adequate en pro-actieve klantenservice. Althans dacht zou je verwachten. Helaas niet bij EuroGrand Casino…
Een speler wacht al weken op een gewonnen bedrag. Bij navraag krijgt deze steevast hetzelfde antwoord:”Helaas nog geen nieuws maar wij zijn het aan het uitzoeken.” Drie weken verder en de klantenservice van EuroGrand heeft nog steeds de gevraagde bewijzen (het transactiebewijs waarmee de speler navraag kan doen bij de bank) niet doorgegeven aan de speler. EuroGrand blijft volhouden dat het een fout van de bank is en niet van hen. Vreemd dat ze dit niet kunnen, of willen, bewijzen. Anno 2018 zijn er nog steeds casino’s dei allerlei smoezen verzinnen als er vertraging is met een betaling. En te bedenken dat EuroGrand Casino is note bene onderdeel van de gerenommeerde Willim Hill groep.
UPDATE: 20 september 2016
- EuroGrand casino klacht. VIP-speler wint de jackpot op Fruitmania. Word nu al bijna 10 dagen aan het lijntje gehouden. EurograndCasino laat niks meer van zich horen. Advies: officiële klacht indienen bij Gaming Authority
UPDATE: 14 Augustus 2017
- Loyale speler heeft een bedrag gewonnen met bonus-geld maar Fruits4Real wil niet uitbetalen. Klacht over Fruits4Real is bij ons terecht gekomen en nadat wij de communicatie tussen speler en klantenservice hebben doorgenomen hebben wij de speler het advies gegeven om een officiële klacht in te dienen bij de autoriteiten.
UPDATE: 14 Juni 2018 – KLACHT OVER Gale&Martin ontvangen.
Nader onderzoek naar aanleiding van de klacht die wij ontvingen over Gale&Martin casino toont aan dat dit casino het vaker niet zo nauw neemt met de service richting spelers. Het lijkt er zelf op dat dit een malafide casino betreft waarvan wij het sterk afraden om hier te spelen. Internationaal gereputeerde review portals laten er geen misverstand over bestaan. Gale&Martin is in hun ogen niet te vertrouwen en bij andere portals met een goede reputatie staat Gale&Martin casino zelfs op de zwarte lijst. Het mag duidelijk zijn dat ons oordeel hetzelfde is en dat wij adviseren om al bestaande spelers account te sluiten (neem wel eerst al je geld op!) en GEEN nieuw account te openen bij de oplichters van Gale&Martin casino.
UPDATE: 28 Augustus 2017
- GrandReef laat speler in ongewisse. 14 dagen na de eerste melding heeft een speler nog steeds de winst nog niet ontvangen. Herhaaldelijke verzoeken kunnen steevast op dezelfde reactie rekenen;”We are currently experiencing a large amount of withdrawal request”… Te belachelijk voor woorden natuurlijk dat een casino spelers niet kan (OF WIL!) uitbetalen.
UPDATE: 14 Augustus 2017
- Account van speler bij GrandReef is onterecht geblokkeerd en het lukt een speler maar niet om iets gedaan te krijgen van de klantenservice van GrandReef Casino. Gedane beloften worden niet waargemaakt, zeer slechte service!
UPDATE: 03 oktober 2016
- Vervolg lopende Hello Casino klacht van 12 september jl. Na het indien van een klacht bij de Britse Gaming Commission (het instituut dat Hello Casino een vergunning heeft gegeven) is gebleken dat deze “autoriteit” alleen klachten in behandeling wil nemen van inwoners uit het Verenigd Koninkrijk. Het advies aan de speler is om een officiële klacht in te dienen bij de Kansspel Autoriteit.De speler heeft bijna €60.000 gewonnen. Hello Casino heeft het bedrag geannuleerd omdat er sprake zou zijn van misbruik van een bankrekening. Speler kan bewijzen dat hij de rechtmatige eigenaar is van de bankrekening. (Meer over deze kwestie kun je hier lezen)
UPDATE: 12 september 2016
- Hello Casino klacht. Speler wint €55.000,- maar krijgt nul op rekest. De reden volgens HelloCasino is dat de rekening waarmee gestort is niet op naam van de speler zou staan. Dit blijkt niet correct te zijn. Het betreft een bankrekening van een eenmansbedrijf waar de speler eigenaar en gemachtigde van is. Klachtenprocedure opgestart en juridische stappen in overweging.
UPDATE: 06 December 2018 – Hopa traineert spelers met smoezen en wil niet uitbetalen
Een trouwe speler speelt als jaren bij Hopa.com. Deze van origine krasloten site is ondertussen uitgegroeid tot een “volwaardig” casino. Helaas blijken zij nog niet te weten dat je spelers die geld winnen ook gewoon netjes uit dient te betalen. Met allerlei smoezen en vertragingstechnieken hopen zij vast dat de speler in kwestie de aangevraagde uitbetaling annuleert en de gewonnen winst weer terug gaat verliezen aan het casino. Een schandalige zaak, deze klacht over Hopa nemen wij dan ook uitermate serieus. Wij hebben de speler ondertussen van advies voorzien en zullen deze kwestie nauwlettend volgen.
UPDATE: 14 JULI 2017
- Serieuze klacht ontvangen over Ikibu casino. Volgen een speler zouden de speellimieten niet gerespecteerd worden en hierdoor zou de spelers €100.000 verloren hebben. De speler geeft aan dat de afkoelingsperiode van 7 dagen door de klantenservice van Ikibu casino met een simpel mailtje omzeilt kan worden. Limieten (notabene opgenomen in de eigen Algemene Voorwaarden van Ikibu!) dienen ter bescherming van de speler en het is zeer kwalijk als de klacht over Ikibu Casino inderdaad gegrond blijkt te zijn.
UPDATE: 31 Mei 2018 – Klachten over Karamba.
Op de site Trustpilot kwamen in de maand mei ineens erg veel klachten binnen over Karamba casino en sportsbook. Voor je denkt te gaan spelen bij Karamba casino kun je deze klachten beter eerst even doornemen.
UPDATE: 3 Juni 2017
- Krastoppers geeft geen enkele reactie aan de speler nadat deze geld gewonnen heeft. De livechat staat uit en emails worden niet beantwoord. Wij hebben de eigenaar Reload NV (die ook BigBang casino exploiteert) om een reactie en snelle oplossing gevraagd. Het spreekt voor zich dat wij tot nader order adviseren om niet te spelen bij Krastoppers.
UPDATE: 15 Januari 2018
Klacht over Kroon Casino Sports ontvangen over een inzet met winst die niet uitbetaald zou zijn. Speler heeft aangegeven dat de weddenschap die afgesloten was (teruggave van inzet bij twee doelpunten) door Kroon niet uitbetaald is. Navraag bij de klantenservice van de sportafdeling van Kroon Casino leverde het volgende antwoord op:
“We hebben de afdeling naar uw bet laten kijken. Doordat u heeft gekozen voor over 2.0 en de wedstrijd is geëindigd in een 1-1 gelijkspel heeft u de bet verloren. Bij dit bet was de optie gewonnen bij 3 goals, inzet terug bij 2 goals, verloren bij 1 goal niet aanwezig.“
Bij twee goals (niet gespecificeerd of deze aan een kant moeten vallen zou spelers dus de inzet terugkrijgen. Tot op heden heeft Krooncasino het door de speler “gewonnen” bedrag nog niet uitgekeerd. wij hebben de speler geadviseerd om een officiële klacht in te dienen bij de Maltezer Gaming Authority.
UPDATE: 08 Juli 2016
- Klacht binnengekomen over Kroon casino. Bonus geld wel beschikbaar maar eigen storting van een speler geblokkeerd. Een casino kan natuurlijk nooit het eigen geld van een speler blokkeren.
UPDATE: 12 Juni 2017
- De laatste komen er ineens veel klachten over spam van Leo Vegas casino binnen, wij hebben dit onderzocht en het lijkt er op dat Leo Vegas Casino hier niets mee van doen heeft. Zij gaan de partij die deze spam mails aan het verzenden is hier op aanspreken. Mocht jij een mail ontvangen dat jij een groot bedrag tegoed hebt en dat je “slechts” een euro hoeft te storten om het te verzilveren, ga hier niet op in en gooi deze mail direct in je virtuele prullenbak. Een voorbeeld van de fake Leo Vegas spam-mail kun je hieronder bekijken:
UPDATE: 18 december 2016
- Leo Vegas wil niet meewerken en openheid van zaken geven over de beschuldigingen aan het adres van een speler. Deze speler zou niet conform de Algemene Voorwaarden ingezet hebben, Leo Vegas kan op een simpele manier een einde aan deze slepende kwestie maken maar het stilzwijgen in combinatie met het aangeleverde documentatie van de speler doet ons vermoeden dat Leo Vegas een blunder heeft begaan en hier niet voor uit durft te komen.
UPDATE: 25 november 2016
- Klacht over Leo Vegas Casino, zij nemen het eigen geld en winst van een speler in beslag. Volgens het casino heeft de speler zich niet gehouden aan de algemene voorwaarden. Als de speler navraag doet over wat hij dan precies misdaan zou hebben komt er geen antwoord. Schandalige houding van Leo Vegas Casino en dit gaat zeker nog gevolgen hebben. Het ongegrond beschuldigen van spelers zonder uitleg te geven is een zeer kwalijke zaak!
UPDATE: 16 Augustus 2016
- Klacht Leo Vegas. Discussie over bonus en bonusvoorwaarden. Uitbetalen niet toegestaan, winst nietig verklaard. Het spelen met bonus-geld wekt met grote regelmaat frustraties bij spelers op. Soms is zonder bonus spelen gewoon beter.
UPDATE: 02 Februari 2018
- Klacht ontvangen over LuckLand Casino. Zoals bij vrijwel elk casino dient men zich ook bij LuckLand te legitimeren. Op verzoek leverde een speler dan ook de gevraagde kopieën van de documenten waarmee de persoonsgegevens en het adres van de speler geverifieerd zouden kunnen worden. Wat schertst de verbazing van de speler?! Volgens de medewerkers van de klantenservice van LuckLand zouden de documenten zoekgeraakt zijn?Aangezien het digitale stukken zijn kan het niet anders dan dat deze verkeerd opgeslagen of per ongeluk gewist zijn. LuckLand is nog aan het kijken of zij de documenten kunnen achterhalen. ZEER SLORDIG!
UPDATE: 27 April 2017
- MrRingo klacht – Een speler speelt het volledige bonusbedrag rond en voldoet hiermee aan de voorwaarden. Echter bij een verzoek tot uitbetaling geeft MrRingo Casino niet thuis. Volgens de klantenservice zou de speler van alle inzetten er één geplaatst hebben die niet voldeed aan de bonusvoorwaarden. Wat blijkt dit was de laatste inzet na het rondspelen van de bonus echter telde deze inzet volgens MrRingo nog wel mee voor de inzetvereisten. Erg flauwe reactie van dit casino en speler laat het er dus ook niet bij zitten. Krijgt ongetwijfeld nog een vervolg….
UPDATE: 18 September 2017
- Mr. Green casino laat spelers heel erg lang wachten tijdens het verificatieproces. Erg onbehoorlijk voor een organisatie van die statuur. Spelers dienen klachten in bij verschillende partijen (waaronder de Maltezer Gaming autoriteit) echter tot op heden zonder resultaat. Het lijkt er op dat een klacht over Mr. Green casino vaker voorkomt dan voorheen het geval was.
UPDATE: 11 Juni
Klacht over Mr. Green online casino ontvangen. Er blijkt nogal eens wat fout te gaan met free spin bonussen bij Mr. Green. diverse spelers hebben aangegeven dat Free Spins waar zij recht op zouden hebben ten onrechte niet uitgekeerd werden. Hoewel bonus (Free Spins) gratis zijn en dus een gift blijft het natuurlijk wel erg vervelend als men een belofte niet nakomt. Belofte maakt tenslotte schuld. Ook na klachten gericht aan de helpdesk van Mr. Green blijkt er geen oplossing gevonden te kunnen worden voor deze spelers en kunnen zij dus fluiten naar de beloofde Free Spins. Wij hopen dat de klachten over Mr. Green casino het management in laten zien dat beloofde bonussen ook echt uitgekeerd dienen te worden. Dit voorkomt frustratie en irritatie bij de trouwe klanten van Mr. Green
UPDATE: 19 December 2017
- En wederom slecht nieuws uit België. Veel spelers zijn bekend met inzetvereisten als zij een bonus willen gebruiken maar heb je als eens gehoord dat jouw eigen geld door een casino ineens “omgetoverd” werd in bonusgeld?! Nou bij NapoleonGames.be doet men dit dus?! Wij ontvingen een vrij bizarre klacht over napoleongames van een speler die nog slechts een paar centen aan bonusgeld had staan. Toen hij dacht er €10 eigen geld bij te storten bleek zijn eigen geld ineens bonusgeld te zijn geworden? Uiteraard liet de speler het hier niet bij zitten en een dagenlange discussie volgde. De helpdeskmedewerkers bevestigde dat het eigen geld van de speler inderdaad omgezet was in bonusgeld en dat dit “de normale gang van zaken is”…
UPDATE: 30 Oktober 2017
- Klacht ontvangen over het Belgische Napoleon Games. Volgens de speler haat het aantoonbaar vaak fout met de spellen (software) en loopt deze hierdoor vaak prijzen mis. Telkens weer neemt de speler contact op met de helpdesk van Napoleon maar deze reageren vaak niet adequaat. Af en toe komt Napoleon Games de speler tegemoet maar dit is een pleister op de wond. Het is ronduit schandalig dat een speler meerdere malen een klacht over Napoleon Games in moet dienen en hetzelfde probleem zich voor blijft doen! Als de spellen van Napoleon Games niet betrouwbaar zijn dan zou dit casino ze niet aan moeten bieden. Een snelle oplossing is gewenst
UPDATE: 08 Mei 2018 – Klacht over NYSpins ontvangen.
Weer hebben wij een klacht ontvangen over NYSpins. Een speler heeft een aanzienlijk bedrag gewonnen maar het casino wil niet uitbetalen. Het lijkt er op dat NYSpins allerlei smoesjes gebruikt om de uitbetaling te vertragen. De speler heeft aangegeven dat de gevraagde documenten voor verificatie al meerdere keren zijn gezonden en dat het nu tijd wordt om de winst uit te betalen. NYSpins heeft als reactie het spelersaccount geblokkeerd en tot op heden nog geen betaling gedaan. Het is niet voor het eerst dat wij een klacht over NY Spins ontvangen.
UPDATE: 20 November 2017
- NY Spins vraagt aan een speler om een getekende en gestempelde brief van de bank als bewijs dat de speler inderdaad eigenaar is van het gebruikte account. Keer op keer worden aangeleverde stukken die (die bij elk ander casino geaccepteerd zouden worden) geweigerd en komen er aanvullende verzoeken van NYSpins. Het lijkt er op dat dit casino niet uit wil betalen en hoopt door het toepassen van vertragingstechnieken de speler uiteindelijk de uitbetaling zal annuleren en de behaalde winst weer zal verspelen.
UPDATE: 18 december 2016
- Speler wacht al vijf (5) dagen tot ze weer toegang krijgt bij Oranje Casino. Door een fout van hen is haar account (dat zij al acht (8) jaar heeft geblokkeerd. Het proces verloopt onwaarschijnlijk traag. Zo ga je niet met je klanten om Oranje Casino en zeker niet met spelers die al acht jaar trouw zijn aan jouw product.
UPDATE: 14 Mei 2016
- Wederom een serieuze klacht ontvangen over de klantenservice van Oranje Casino. Het lijkt er op dat dit casino weer in aanmerking komt voor de sectie “twijfelachtige casino’s”. Wij kijken het nog tot eind van deze maand aan. Mochten er meer klachten binnenkomen zullen wij Oranje Casino verplaatsen.
UPDATE: 06 April 2016
- Oranje casino staat niet langer op de lijst van twijfelachtige casino’s, voor zover bekend zijn lopende klachten naar tevredenheid opgelost.
UPDATE: 18 december 2016
- Speler claimt €10.000,- gewonnen te hebben bij OmniSlots en dit bedrag zou “verdwenen” zijn van zijn spelers-account. Kwestie is in onderzoek.
UPDATE: 13 Februari 2018
Online Casino Playamo wil winst niet in één keer uitbetalen. Weer een truc uit de oude doos om een speler te verleiden om de winst weer terug te storten op het spelers account en op te spelen?! Wie zal het zeggen. Het komt nog te vaak voor dat wij klachten ontvangen over de maximale uitbetaling bij online casino winst. Helaas blijkt het ook het geval bij de klacht die wij gisteren ontvingen over Playamo, De Speler had meer dan €10.000 gewonnen en deze ook netjes als uitbetaling aangevraagd. Wat schertst echter de verbazing, op het moment dat de speler weer inlogt blijkt er weer een bedrag van duizenden euro’s op het spelersaccount te staan. Er van uitgaande dat de uitbetaling verwerkt was en dit wel bonusgeld moest zijn besloot de speler om alles op te spelen. Groot was dan ook de verbazing dat er slechts €4000,- door Playamo casino was uitgekeerd en de rest weer op het spelersaccount was teruggezet. De reden? “In onze voorwaarden staat dat wij maar maximaal 4000 euro uitbetalen per dag…”. Heb je het ooit zo zout gegeten?!
Dat het casino een maximaal winstbedrag denkt te kunnen hanteren is op zich al discutabel. Maar als men dan ook nog ongevraagd en zonder enige vorm van communicatie bedragen annuleert en terugstort op de account dan is er iets goed mis. wij gaan er vanuit dat Playamo de hoop had dat de speler het enorme restbedrag weer zou verspelen. wij krijgen er in elk geval een nare smaak van in onze mond… en de speler ook!
UPDATE: 09 November 2017
- Klacht over Play OJO – Speler krijgt 10% van de winst niet uitbetaald. Navraag bij Play OJO casino leert dat dit bedrag ingehouden is om de transactiekosten te verrekenen?! Het is gebruikelijk dat casino’s kosten berekenen voor lage bedragen. 10% is echter buitensporig hoog. In onze ogen een terechte klacht over Play OJO Casino. Zij zouden dit naar onze mening moeten herzien en wij nemen hierover contact op met Play OJO.
UPDATE: 23 Maart 2017
- Pocketwin klacht – Dit Britse casino geeft nieuwe spelers 5 Britse pond kado bij het registreren van een account. Eventuele winst mag men houden staat in de Algemene Voorwaarden. Een bezoeker maakt gebruik van deze aanbieding en wint 50 GBP echter Pocketwin wil niet uitbetalen en op haar mails komt geen enkele reactie.
UPDATE: 03 Mei 2016
- Powerpoker gaat eindelijk (1.5 jaar later!) over tot uitbetaling van het gewonnen bedrag. Tussenkomst van ons en de Malta Gaming Authority gaf uiteindelijk de doorslag.
UPDATE: 06 April 2016
- Powerpoker betaald spelers niet uit en geeft geen reactie op herhaaldelijk gestuurde emails. Speler geadviseerd om klacht in te dienen bij de Malta Gaming Authority daar powerpoker een Maltezer vergunning.
UPDATE: 12 April 2018 – Ramses Gold Casino blijven spammen
Stop met Spammen! Het lijkt erop dat sommige online casino’s het maar niet kunnen laten om “oud”-spelers lastig te vallen. Veel spelers hebben de ervaring dat zij nadat zij zich hebben uitgeschreven bij een casino toch nog aanbiedingen blijven ontvangen. De welbekende spam. Of het nu via de mail of in de vorm van tekstberichten is het blijft een terugkerende ergernis. Ramsesgold is zo’n casino dat het niet zo nauw neemt met de wens van spelers om niet meer lastig gevallen te worden. In een recente klacht over Ramsesgoldcasino geeft een speler aan dat deze via allerlei kanalen heeft aangegeven dat aanbiedingen niet meer op prijs gesteld worden. Ramsesgold heeft hier lak aan en blijft de speler bestoken met aanbiedingen. Wij raden spelers aan om Ramsesgoldcasino te mijden en alleen te spelen bij betrouwbare online casino’s.
UPDATE: 04 December 2018 – Gooit Rembrandt casino een trukendoos open?
Dat er nog spelers zijn die bij Rembrandt casino willen (en durven) spelen blijft ons verbazen. Er komen bij ons (en vele andere sites) regelmatig klachten over Rembrandt Casino binnen. En er lijkt geen einde aan te komen. Sterker nog het lijkt er op dat er en patroon te ontdekken is in de handelswijze van Rembrandt Casino. En dan vooral wanneer het uitbetalingen betreft.
Op miraculeuze wijze schijnt er met een groot deel van de uitbetalingen bij Rembrandt Casino steevast iets mis te gaan. En uiteraard ligt de schuld nooit bij Rembrandt. Dan weer is het de bank, een speler of een technische storing die de oorzaak van de “vertraging” is volgens de financiële afdeling. Telkens weer worden spelers van het kastje naar de muur gezonden. Trap er niet in!
UPDATE: 22 Juli 2018 – WAARSCHUWING! CasinoSieger en Rembrandt Casino blijven problematisch
Wij hadden stille hoop dat de online casino’s van de Condor Gaming Group zich langzaam aan beter op zouden stellen. Maar helaas de klachten blijven binnenkomen over Rembrandt casino en andere sites van dit bedrijf. Er lijkt een patroon te zijn bij de casino’s van deze groep. Wij hebben meerdere klachten ontvangen van spelers.
Steeds blijken dezelfde “smoesjes” gebruikt te worden;”Sorry maar de bank heeft het geld teruggestort” of “Wij hebben het gestort maar het zal wel fout gegaan zijn bij de bank“. Bij navraag door de speler blijken de banken van niks weten en nooit geld ontvangen hebben. Dit tot grote ergernis van de spelers uiteraard. Niets is zo vervelend als casino’s die niet (of veel te laat) uitbetalen.
Wij hopen echt dat de Malteser Gaming autoriteit de klachten van de spelers serieus gaat nemen en de casino’s van de Condor Gaming Group eens wat beter gaat monitoren. Het is een grove schande dat er (in verhouding) zoveel klachten binnen komen over deze casino groep. Er moet echt wat aan gedaan worden! Tot die tijd waarschuwen wij al onze bezoekers voor de volgende casino’s:
- WAARSCHUWING!!! B-Bets, Rembrandt, Casino Sieger, 24Bettle, Big5Casino
Het spelen bij bovenstaande online casino’s is volledig op eigen risico! Spelers dienen er ernstig rekening mee te houden dat casino winsten te laat uitbetaald worden!
UPDATE: 30 Oktober 2017
- Speler wint een redelijk bedrag bij Rembrandt casino maar zodra deze het gewonnen geld wil “cashen” geeft Rembrandt casino niet thuis. Op de vraag waarom het geld niet uitbetaald word krijgt speler als antwoord dat hij het gewonnen heeft met een bonus. Volgens de speler is dit niet waar maar Rembrandt Casino laat deze in de kou staan.
UPDATE: 20 November 2017
- Spelers heeft een klacht over een spel van Netent en Royal Panda casino lijkt deze te negeren. Hoewel de spelers het voorval op een filmpje heeft vastgelegd blijft Royal Panda erbij dat er niks fout is gegaan. In onze ogen een vreemde zaak daar het filmpje toch het verhaal van de speler lijkt te bevestigen.Heb jij ook het vermoeden dat een spel niet goed loopt of dat er een fout in de software zit laat het ons dan weten. Als je jouw vermoedens kunt onderbouwen met een filmpje dan kunnen wij meer voor jou betekenen.
UPDATE: 08 Augustus 2016
- Klacht over Royal Vegas casino ontvangen. Speler heeft slechts initialen gebruikt bij het openen van een account. Hoewel hij er al een tijdje tevreden aan het spelen was en geen problemen heeft ondervonden tijdens het storten (meerdere keren) gaat het fout bij uitbetalen van winst. Speler heeft alle gevraagde documenten ingezonden en toch betalen ze niet uit. Royal Vegas had eerder aan de bel moeten trekken en niet nu ineens moeilijk doen. update 10-08-2016: SUCCES! Speler heeft alsnog zijn winst ontvangen!
UPDATE: 05 Oktober 2017
- Een zeer stuitende klacht over RubyFortune casino. Een speler wint een aardig bedrag en vraagt direct hierna om het account te sluiten i.v.m. verslavingsgevoeligheid, Je zou verwachten dat de medewerkers van Ruby Fortune casino begrijpen dat het direct sluiten van een account prioriteit is ZONDER dat dit gevolgen heeft voor de eerlijk behaalde winst van de speler… Nee hoor, Ruby Fortune sluit het account “neemt de winst in beslag” en keert de speler alleen de eigen stortingen uit van dei maand… heb je het ooit zo zout gegeten?Hier is het laatste woord uiteraard nog niet over geschreven en de Palace Group (eigenaar van Ruby Fortune online casino) kan er op rekenen dat wij samen met de spelers alles op alles zullen zetten om de eerlijke winst alsnog op de rekening van de speler te krijgen. Ruby Fortune en alle andere casino’s van de Palace Group zijn tot die tijd in de ban op deze site!
UPDATE: 11 november 2016
- Een klacht die helaas wat laat is opgepakt maar desalniettemin serieus is. Slots of Vegas casino geeft geen gehoor aan emails van een spelers en laat deze in het ongewisse over de uitbetaling. Na herhaaldelijk mailen geeft Slots of Vegas casino gewoon helemaal niet meer thuis.
UPDATE: 12 September 2018 – Vervalt Slotplanet in malafide Amsterdamscasino praktijken?!
Steeds meer online casino’s verzinnen allerlei smoezen om maar niet uit te hoeven betalen. Hoewel dit voorheen eigenlijk alleen voorkwam bij malafide partijen lijkt het dat ook bonafide zich verlagen tot dit niveau. Neem nu het voorbeeld van SlotPlanet. Dit casino wil een speler die rechtmatig heeft gewonnen NIET uitbetalen omdat deze tijdens de registratie een verkeerde geboortedatum op heeft gegeven in het automatische systeem. De reden was dat tijdens de registratie, tijdens het scrollen op het scherm, het geboortejaar van de speler niet in beeld verscheen. Simpele fout die menigeen wel eens overkomt. Verder kloppen alle persoonsgegevens van de speler dus niks aan de hand zou je zeggen… toch?!
Helaas bij Slotplanet denkt men daar anders over. De speler heeft na het aanvragen van een uitbetaling voldaan aan alle “Know Your Customer” (KYC) voorwaarden en zelfs een verklaring gegeven voor de reden van de “foute” geboortedatum. Toch blijft SlotPlanet weigeren om de rechtmatige winst uit te betalen. Telkens weer komen zij met dezelfde vraag over “het waarom van de foutieve geboortedatum”. Alles wijst er in dit geval op dat Slotplanet hoopt deze zaak zolang te traineren dat de speler er genoeg van heeft, zijn uitbetaling zal annuleren en deze uiteindelijk weer terug verliest aan het casino.
Deze klacht over Slotplanet lijkt erg overeen te komen met de malafide praktijken van vroeger, toen Slotplanet nog gewoon Amsterdamscasino was.
UPDATE: 20 Februari 2018
Vorige week ontvingen wij een klacht over online casino Slotplanet. Een speler ontdekte een fout in het spel Pinocchio’s Fortune en heeft dit doorgegeven aan de klantenservice van Slotplanet. Tot verbazing van de speler bleek het dat na de melding ook de spins die nog ‘op het spel stonden’ ook verdwenen waren. De speler maakte zich niet druk want gelukkig bedacht deze op tijd om een screenshot te maken. Daar stonden de spins duidelijk op. Echter tot op heden zijn de spins en het resterende bedrag op de balans nog niet teruggezet. En dat niet alleen, tot overmaat van ergernis komt er geen enkele reactie meer van Slotplanet online casino…. U bent gewaarschuwd!
UPDATE: 12 september 2016
- Klacht over Spinstation casino ontvangen. Speler speelt met bonus en wint €4000,- ontvangt bevestiging dat alles akkoord is en wacht op uitbetaling. Na enige dagen ontvangt speler een mail dat winst ongeldig is verklaard en account is gesloten. Advies aan speler om klacht in te dienen bij KSA en UK Gaming Commission. update 14-08-2016: SUCCES! Speler heeft alsnog de winst ontvangen van Spinstation!
UPDATE: 06 April 2016
- Sugar Casino gaat niet over tot betalen van €700 winst. Gezien de Cyprus jurisdictie blijft de speler blijft in de kou staan.
UPDATE: 09 November 2017
- Superlines Casino doet er dagen over om een simpele uitbetaling te verwerken. Daarnaast laat dit casino zien dat zij eigenlijk geen licentie zouden mogen hebben. In de mail inzake de uitbetaling staat ook het volgende:
“I would like to inform you that your withdraw has been forwarded to the financial team to review. This is the best time to consider to play again with the withdraw amount and to double it. If you do want to win a little more than €XXXX you easily can, just come to our Live Chat now.”
In onze ogen zouden exploitanten zich moeten onthouden van het aanzetten tot het verder spelen met behaalde winst die al in behandeling is genomen. Dit is naar onze mening over het randje van het toelaatbare en zeker niet “chique”. Vooral spelers die moeite hebben met het tijdig stoppen lopen het risico dat zij in gaan op dit soort voorstellen. Kan op verlies van de totale winst ligt dan voor de hand… Superlines Casino valt wat ons betreft dus in de categorie ‘onbetrouwbare online casino’s‘
UPDATE: 20 November 2017
- Klacht over Staybet – Een speler win een bedrag en krijgt via de VIP manager te horen dat de winst snel uitbetaald zal worden. Na herhaalde verzoeken (en steeds een bevestiging van diezelfde VIP manager van Staybet) ontvangt de spelers ineens het bericht dat de winst verbeurd is verklaard omdat deze zich niet aan de Bonus-Voorwaarden gehouden zou hebben. Dus eerst laat Staybet de speler langer dan een wek wachten en dan ineens kan deze fluiten naar de winst.Aangezien het hier een relatief nieuw casino betreft is er weinig tot niets bekend. Willen onze bezoekers vragen om terughoudend te zijn met het openen van accounts bij nieuwe casino’s. Doe vooraf goed onderzoek! Heb jij klachten over Staybet casino laat het ons dan weten.
UPDATE: 04 Januari 2018
- Soms ontvangen wij klachten waar wij zelf over verbaasd zijn. Deze keer betreft het een klacht over Unibet casino. Waarom wij zo verbaasd zijn? Over het algemeen komen er weinig tot geen klachten binnen over dit online casino annex wedkantoor. Nou kan het altijd gebeuren dat een bonafide organisatie een steekje laat vallen maar in dit geval is er sprake van een grove fout die, in onze ogen, niet had mogen gebeuren en door Unibet rechtgezet dient te worden. Lees verder…
UPDATE: 05 Maart 2018
Uptown Aces geeft gratis bonusgeld aan spelers maar zodra zij hiermee winnen dan keert UptownAces het gewonnen bedrag niet uit. Het casino verwijst naar de Bonusvoorwaarden en dan specifiek regel 19 van de Bonusvoorwaarden:
19. Customers cannot redeem multiple free bonuses/free spins offer consecutively: When a customer uses two or more free bonuses without making a real money deposit in between, management reserves the right to void any bonuses and winnings.
Uiteraard begrijpen wij dat spelers niet alleen maar met bonusgeld kunnen spelen. Het casino dient ook geld te verdienen om het draaiende te houden en legitieme winst uit te betalen. Maar wat is het nut van het geven van een bonus als een speler er toch niet mee kan winnen? Hoewel er in onze ogen geen sprake is van oplichting lijkt het ons toch raadzaam voor uptown Aces om het bonusbeleid aan te passen.
UPDATE: 23 januari 2017
- WAARSCHUWING:Villento Casino verstuurd brieven naar Nederlandse huisadressen met een zogenaamd gratis bonusaanbod, trap er niet in. Villento Casino will d.m.v. deze actie proberen om je het casino in te krijgen. Villento Casino is niet te vertrouwen. Als jij een brief hebt ontvangen van dit malafide online casino, verscheur hem dan en gooi hem weg. Villento Casino is onderdeel van een zeer onbetrouwbare casino groep, Technology Services Trading Limited.
UPDATE: 25 november 2016
- Algemene waarschuwing: Villento Casino stuurt post (klik voor een voorbeeld) naar huisadressen in Nederland. Speel niet bij Villento casino!
- De 3de klacht over Vera&John casino binnen enkele dagen ontvangen. Het verificatieproces loopt als vanouds weer erg stroef en het lijkt er op dat er op de financiële afdeling van dit casino een paar mensen werken die niet goed weten wat de woorden “service verlenen” en “klantgericht denken” nu precies inhouden. Echt ongelofelijk dat Vera&John casino dit nog steeds niet onder controle heeft.
update 13-10-2016: SUCCES! Speler heeft bevestiging ontvangen dat verificatie rond is! - Klachten over Vera&John casino lijken in rap tempo toe te nemen. Speler wacht al ruim een week op een uitbetaling en mails over en weer bieden geen soelaas. De slechte service van dit casino laat ons geen andere keuze dan ze uit de selectie betrouwbare online casino’s te schrappen.
- Klacht ontvangen over Vera&John casino. Volgens de helpdesk van Vera&John zijn er problemen met een nieuw email systeem. In plaats van te anticiperen en klantgegevens op alternatieve manieren te verifieren schuiven zij hun probleem door naar de klant. Als gevolg kan deze al 7 dagen wachten op een uitbetaling. #slechte-service
- Klacht over Videoslots .com de supportmedewerker van dit casino denken dat zij de Nederlandse wet beter kennen dan een speler. Discussie op afstand voeren over wat er wel en niet kan in Nederland. Het management van Videoslots .com zou de helpdesk medewerkers beter op moeten leiden. Officiële klacht onderweg naar drie verschillende instanties.
- Klacht over VoodooDreams casino. Deze operator lijkt het niet zo nauw te nemen met nieuwe spelers en de regels. Geld aannemen van een bedrijfsrekening (eigendom van de speler overigens) blijkt geen enkel probleem. Zelfs het uitkeren van een klein bedragje aan winst gaat vlot. Geen enkel probleem dus… Tot de speler een bedrag van bijna 10K wint. Dan gaat Voodoodreams casino ineens moeilijk doen en zouden er bezwaren zijn tegen het gebruiken van een bedrijfsrekening. De speler in kwestie is de eigenaar van het bedrijf en dus ook volledig gemachtigd om de zakelijke rekening te gebruiken voor doeleinden die hij wenst. Daarnaast is het vreemd dat online casino stortingen wel accepteert en kleinere gewonnen bedragen uitbetaald maar bij grote bedragen ineens niet thuis geeft. In onze ogen heeft de speler gelijk dat het casino ook nu gewoon uit dient te keren en een terechte klacht over Voodoodreams casino dus. Ondertussen gaat de Maltezer Gaming Autoriteit zich ook buigen over deze zaak en zullen wij de speler van advies blijven voorzien waar nodig.
- Klacht William Hill. Spelersaccount geblokkeerd om €10 transactie. Ellenlange discussies over account en verificatie als gevolg. Eerste ervaring nieuwe klant, zonder verder hulp te bieden. Klantenservice ver beneden peil. William Hill helpdesk zou pro-actief moeten assisteren en vooral meedenken.
- Wixstars casino klacht– Nog steeds bizarre vragen aan spelers van dit casino. Zoals al eerder aangegeven op onze website ontvangen spelers belachelijke verzoeken van Wixstars casino. Het is schandalig dat dit casino ooit een vergunning heeft gehad.Dit casino word beheerd door een bedrijf uit Roemenie “Wixstars.com is a brand owned by Brightnet, a company incorporated under the laws of Romania” en wij adviseren iedereen om hier met een grote boog omheen te lopen! Stort geen geld bij Wixstars casino!
- Een schokkende ervaring van een speler bij Wixstars.com deed bij ons alle alarm-bellen rinkelen. Naast een standaard verzoek om kopieën van legitimatie en adresgegevens ontving de speler in kwestie ook het volgende verzoek:
“EEN KOPIE VAN UW IDENTITEIT COMPLEET MET EEN OFFICIËLE STEMPEL EN EEN HANDTEKENING VAN EEN WETTELIJKE VERTEGENWOORDIGER. (Bijvoorbeeld uw advocaat of notaris)”
Het mag duidelijk zijn dat je als speler nooit aan dit soort absurde verzoeken gehoor moet geven. Malafide partijen als Wixstars.com zouden helemaal geen vergunning mogen hebben. Dit soort dwangmiddelen zijn natuurlijk te absurd voor woorden. - Zon casino status gewijzigd in “twijfelachtig”. Meerdere klachten en negatieve reacties van spelers ontvangen inzake slechte klantenservice.
- Wederom een klacht over een casino van de Condor Gaming Group. Deze keer betreft het 24Bettle Casino. Spelers ervaren dat zij erg lang moeten wachten op het ontvangen van hun eerlijke winst. Over het algemeen komt dit voor bij casino’s die een probleem hebben met de cashflow (geen geld om iedereen die wint tegelijk uit te betalen). Daarom raden wij iedereen af om geld te storten bij 24Bettle. Heb je een account met tegoed vraag dan om een uitbetaling en open een account bij een bonafide website.
- 7Red malafide online casino!. Alleen na heel veel e-mails en het informeren van de Kansspel Autoriteit komt dit casino eindelijk over de brug. Spelers heeft ruim twee weken op legitieme uitbetaling moeten wachten en werd elke keer met smoesjes heengezonden. Een schandalige behandling die zeker nog een staartje gaat krijgen.
SPEEL NOOIT BIJ 7Red CASINO! - Een van de online casino waar wij de meeste klachten over ontvangen is 7red casino. Dit casino is malafide en de bedrijven er achter zijn al meerdere keren beboet door de Nederlandse Kansspel Autoriteit. Speel niet bij 7Red casino!
- 7Red casino klacht. Speler die al jaren speelt bij 7Red ontvang uitbetaling niet. Ineens zouden er problemen zijn met documenten en zonder verdere uitleg word winst geannuleerd en account gesloten. 7Red casino oplichters!
- 7Red klacht ontvangen. Speler wint tot 2 keer aan toe. Documenten ingezonden en goedgekeurd. Al 9 dagen geen geld op zijn rekening.
- Wederom klachten over 7Red casino speler kan wel inloggen en geld overmaken maar account is ineens gesloten. Volgens 7Red accepteren zij ineens geen Nederlandse spelers. €1200 winst niet uitgekeerd!
UPDATE: 11 oktober 2016
UPDATE: 01 oktober 2016
UPDATE: 26 september 2016
UPDATE: 20 september 2016
UPDATE: 02 Mei 2021 – Voodoo Dreams haalt truc uit met “gratis” casino bonus
Een speler weet de online casino bonus rond te spelen en is daar uiteraard erg blij mee. Nadat deze het gewonnen bedrag uit wenst te laten keren krijgt zij de melding van de supportafdeling dat ze haar winst niet zal ontvangen. De reen volgens VoodooDreams;”het spel waarop de speler speelde telt niet mee voor de bonusvoorwaarden.
Het is het oude trucje dat veel casino’s op internet lbijven herhalen. Wij van Online Casino Oplichters zijn een voorstander voor het afschaffen van de casino bonus. Naast het feit dat veel casino’s spelers bewust gebruik laten maken van een bonus draagt het alleen maar bij tot verwarring.
UPDATE: 31 December 2017
UPDATE: 14 Juli 2016
UPDATE: 30 September 2017
UPDATE: 14 JULI 2017
UPDATE: 27 April 2016
UPDATE: 30 September 2017
UPDATE: 28 September 2016
UPDATE: 20 september 2016
UPDATE: 14 september 2016
UPDATE: 25 Juli 2016