Casino klacht – draag bij aan een veilige speelomgeving meld casino klachten

Casino klacht? Winst niet uitbetaald? Problemen met de verificatie van je gegevens? Slechte behandeling door de medewerkers van de Klantenservice? Het gevoel hebben “bestolen te worden”? Hoe vervelend ook maar het kan iedereen overkomen. Niet bij de pakken neer gaan zitten maar probeer tot een oplossing te komen. Dit begint met het indienen van een klacht bij het casino!

Hoe meld ik een klacht over een casino?

Een casino klacht hebben is natuurlijk een uiterst vervelende zaak maar het kan altijd voorkomen dat jij en het casino er onderling niet uitkomen. Het beste kun je dan een onafhankelijk persoon benaderen die kan bemiddelen tussen jou en het casino. Een objectieve benadering kan vaak helpen en samen sta je sterk!

De redactie van onlinecasinooplichters.nl is al 10 jaar werkzaam in de online casino industrie en heeft erg goede relaties met de meeste casino’s. Waar mogelijk zijn wij altijd bereid een bijdrage te leveren in het oplossen van oprechte* casino klachten. Het enige dat jij hoeft te doen is het klachtenformulier hiernaast in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met jou op en indien nodig met het betreffende casino.

Een email sturen kan natuurlijk ook via ons email adres.

*Verliezen in een online  casino hoort er bij en wij zullen derhalve geen klachten over “normaal verlies” tijdens het spelen in behandeling nemen. Uiteraard kun je ons altijd om onze mening vragen als jij denkt dat het verlies onrechtmatig is geweest.

Je kunt het formulier ook gebruiken om contact op te nemen over allerlei positieve ervaringen!

*LET OP: wij antwoorden altijd op een melding. Mocht jij ons een bericht sturen en geen antwoord in jouw inbox vinden kijk dan eens in de spambox van je email account. Wellicht is onze email daarin aangekomen. Als je binnen 48 uur niks van ons hebt vernomen stuur dan gerust een herinnering.

Jouw naam (verplicht)

Jouw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Jouw bericht

Veel voorkomende casino klachten over online casino’s

  • te laat of niet uitbetalen van winst
  • problemen met het goedkeuren van persoonsgegevens
  • onprofessionele behandeling door de klantenservice
  • vertraging in het behandelen van klachten
  • spellen die niet 100% functioneren (storingen)

Online Casino’s waar veel klachten over te vinden zijn op internet, uitkijken geblazen dus!

  • Amsterdams Casino – UPDATE 30 mei 2017: Amsterdams Casino bestaat niet langer maar is doorgegaan on de naam Slot Planet
  • 888 – ooit behorende tot de absolute top nu erg voorzichtig mee zijn
  • 7Red casino – veel klachten over slechte service en niet bereikbaar zijn van de klantenservice

online casino klachtOver het algemeen zijn casino’s op internet met vergunningen in duistere landen ook een garantie voor veel klachten. Kies altijd voor een casino dat een vergunning heeft die geldig is binnen de EU. Veilige** landen: België, Malta, United Kingdom en soms Curacao.

  • Kroon en Oranje casino hebben een volledige metamorfose ondergaan zowel op het gebied van personele bezetting als qua websites. Wij hebben er weer vertrouwen in dat deze casino’s terug op de goede weg zijn en klantenservice weer hoog in het vaandel hebben staan.

Online casino klacht disclaimer

casino klachtenDe redactie van online casino streeft er altijd naar om klachten op te lossen naar tevredenheid van beide partijen. Onze website ziet zich niet als advocaat voor de spelers noch zijn wij een verlengstuk van online casino’s. Iedereen is gebaat bij een speelomgeving waar zowel speler als casino tevreden zijn.

Onlinecasinooplichters.nl heeft als doelstelling om middels het verstekken van informatie bij te dragen aan een veilige speelomgeving en daarmee het aantal klachten over casino’s te minimaliseren. Elke casino klacht blijft er één teveel.

**Inzake de uitspraak “veilige landen” baseren wij ons op de huidige situatie. Wij garanderen op geen enkele wijze dat er bij online casino’s met een vergunning uit genoemde landen geen malafide praktijken voor zouden kunnen komen.